Officiële prinses Amalia fanclub
Opgericht door Nederlands grootste Oranjefan Johan Vlemmix

"Jááhááá"

Tijdens een jaarlijkse fotosessie in Lech schreeuwde de prinses meerdere keren "Jááhááá" naar de fotografen die haar naam maar bleven roepen

"Zwaaien allemaal!"

De prinses zei dit tijdens de tweede verjaardag van haar jongere zusje Alexia. Onze koningin maakte er nog een grapje over en zei: "Genetisch bepaald".

"Dat trek ik echt niet aan!"

De prinses over het ontwerp van haar jurk voor de troonwisseling. Vervolgens stelde de ontwerper voor dat de prinsesjes de jurk zelf mochten tekenen.

Wat leuk dat je de website bezoekt van de officiële prinses Amalia fanclub! Op de website vind je de leukste informatie en bewonder je de mooiste foto's van onze prachtige toekomstige koningin!

Ben jij ook fan van prinses Amalia, net als de oprichter van de fanclub dé grootste Oranjefan Johan Vlemmix? Meld je aan als lid en ontvang koninklijke voordelen:

• Gratis lidmaatschap

• 10% korting op je volgende bestelling

• Informatie over binnengekomen artikelen

• Special offers

• Exclusieve uitnodigingen voor evenementen

• Korting op toegangsbewijzen van evenementen

Je kan op elk moment uitschrijven

Wil je lid worden van de fanclub? Klik hier.

• Prinses 5
  • Balonnen
  • Party 2
  • Taart 4
  • Muffins 2
  • Macarons 2
  • Taart 5
  • Water met rozenblaadjes
  • Prinses 4
  • Sweet sixteen

EEN PRINSEN/PRINSESSENFEEST?!! VIER HET MET VLEMMIX EVENTS!

Wil je op de hoogte blijven over prinses Amalia en de Amalia fanclub? Like de Facebookpagina!